Viola Versus

A nevem Kéri Viola, és háborúba indulok. Vérben születtem, és vérben is pusztulok el, de nem egyedül. °//_-° ~§~ °//_-° ~§~ (Ez egy kísérleti blogregény, tehát Kéri Viola egy kitalált személy, a bejegyzések nagy része azonban a valóságon alapszik. Pontosabban rajtam. Nyugodtan írj, ha kérdésed van.)

A vér átka - 3. rész

AnnieAikoRose 2013.10.29. 14:36

Elmentem a vérvételre, ahova beutalt a nőgyógyász, aztán menetrend szerint, két hét múlva mentem az eredményért, és visszavittem Adélnak, a háziorvosomnak. Együtt néztük át a leleteket.

- Tényleg lehetséges, hogy androgén hormonzavarról van szó, és ki is mutatná ez a teszt, de nézd csak: a leleteden az áll, hogy az androgén hormon szintjét technikai okok miatt nem vizsgálták.

Csak kicsit voltam  ideges, elvégre hónapok óta szoptam a vérvételek miatt, és most, végre a célegyenesben voltam (legalábbis naivan úgy gondoltam), erre elrontják nekem az egészet. Szerencsére így, hogy nem miattam kell még egy vérvétel, megcsinálták soron kívül - ami azt jelenti, hogy nem fél órát kellett sorba állnom, csak tíz percet.
Így végigjártam megint, nőgyógyász (ezúttal nőnemű), beutaló, vérvétel, két hét várakozási idő, elmenni a leletért, vissza Adélhoz.

- Negatív! - mondta Adél mosolyogva, és én megnyugodtam.

Nem kellett volna. Most hogy mindent kizártunk, mégis mi lehet a kopaszodás oka? Egyre jobban látszott, egyre többet kellett mókolnom reggelente a frizurámmal, hogy nem piszkáljanak az iskolában. Valami oka volt, kellett, hogy legyen, de... még fogalmunk sem volt, hogy mi. 

Címkék: vérvétel adél

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://violaversus.blog.hu/api/trackback/id/tr375606539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása