Viola Versus

A nevem Kéri Viola, és háborúba indulok. Vérben születtem, és vérben is pusztulok el, de nem egyedül. °//_-° ~§~ °//_-° ~§~ (Ez egy kísérleti blogregény, tehát Kéri Viola egy kitalált személy, a bejegyzések nagy része azonban a valóságon alapszik. Pontosabban rajtam. Nyugodtan írj, ha kérdésed van.)

Laza beszámoló

AnnieAikoRose 2013.11.07. 21:17

Ha az életem egy film lenne, az ilyen napokat hívnák cseleménylassítónak.

Ugye még mindig követem az étrendet, amitől eddig hat kilót fogytam, mintha lett volna miből. Nem ehetek együtt a többiekkel a menzán, hanem ilyen fura kis éthordóban viszem magammal a párolt zöldséget, meg a halat.

Szóval ma is leültem az asztalhoz, egy kicsit távolabb az osztálytársaimtól, hogy ne nézzenek furán, ha látják a kajámat - nem gondoltam, hogy már azt is különcködésnek veszik, ha egyedül ülök le enni.

Hallottam, hogy nevetnek, és sugdolóznak, és kicsit ideges is lettem. Addig puffogtam magamban, amíg el nem vonta a figyelmemet, hogy beindultak a teremben a ventillátorok.

Pedig csak nyáron szoktak működni - futott át az agyamon, amikor megjelent Dia, akivel nem is találkoztam, mióta a rémálmom volt vele.

- Hétvégén lesz nálunk egy szolid buli - mondta, miután lehuppant mellém, és az osztálytársaim pusmogása is elhalt. - Csak négyen lennénk, te, én, az öcsém és az egyik haverja, megnéznénk valami filmet, mit szólsz hozzá?

Örültem neki, Anya már kevésbé.

- De ugye nem hagyod majd, hogy mindenféle szennyel etessenek? - kérdezte aggódva.

- Persze, hogy nem.

- Fiúk is lesznek azon a bulin?

- Hát, tulajdonképpen igen...

- Nem szedhetsz tablettát, nem hagyom, hogy tönkretedd magad!

- De Anya - hápogtam lesokkolva. - Ez csak egy buli!

- Úristen, mi van, ha latexallergiád van?

- És ha van? Csak filmezünk.

- De nem esztek semmit, ugye? És ne igyál sört, tudod, mennyit árt a komló az emésztésnek? És reggel, ha kávéval kínálnak, ne fogadd el! A tejet meg... kérlek, legalább tejet ne igyál! EREDENDŐ CUKOR VAN BENNE!

Szóval, hétvégén buliba megyek, everyone!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://violaversus.blog.hu/api/trackback/id/tr265620021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása